Tuesday 17 April 2012

# Hilang ( ! )

Assalamualaikum

Berhabuk sudah blog aku niy . Tak rasa nak sentuh pun , huhu
So aku nak cite something niy . Tak banyak , nak membebel je . 
Meh meh , jemput duduk dan silakan menbace ye ? hu hu

Bulan 4 niy banyak sungguh dugaan yang aku terima . 
Hilang cinta . hilang sahabat . hilang kepercayaan . hilang semangat 
dan semua yang berkaitan dengan HILANG .
Bukan nak kata ape , tapi rasanya macam niy hukuman setimpal
atas semua DOSA-DOSA aku je --' huhu..
INI SERIOUS OKAY ( ! )
Tapi aku tak kesah  , at least aku dapat rasa susah senang hidup ni .
Takkan selamanya kita nak hidup happy je kan ?
Tak de bittersweet of life lah nanti .


Jadi untuk menenangkan hatiyang tak berapa nak senang ni ,
kebanyakan masa yang aku ada , aku suka menyendiri .
Aku pikir banyak benda . Aku pikir macam-macam .
Aku pikir macam mana nak cari balik cinta aku ,
macam mana nak jaga hati kawan-kawan aku, 
hati orang yang aku sayang dan macam mana nak balik kan kepercayaan
orang pada aku. dan bila lah aku akan berubah .
Usually bila aku in STRESSED mood ,
muka aku akan berubah menjadi PUAKA  -.- haha .
Sekali lagi aku kata INI SERIOUS OKAY ( ! )
Then bila orang tanya aku kenapa , aku akan cakap OKAY .
Ye , aku tau kita tak baik menipu .
Tapi aku tipu sunat je, mwehehehe . :P

Okay , aku tak reti nak menaip dah . Rasa kaku je ni ha..
aku rasa kalau tak de dugaan dalam hidup someone nih mesty dorang tak tahu
erti SUSAH kan . Kalau dok asyik hidup senang je ,
diorang akan jadi .
IRRESPONSIBLE , SELFISH , RUDE , HEARTLESS , EGO 
BATU API dan etc . 

Jadi , lepas ni harap - harap kita dapat lah sama-sama
memunasabahkan diri kita .
BE A BETTER PERSON . Ye , aku tahu aku tak lah baik sangat pun
Tapi munasabah diri ni takes time . so we need to talk it slow.

# jom munasabah diri sama-sama ..

No comments:

Post a Comment