Tuesday 10 April 2012

Terima kasih SAHABAT !




Assalamualaikum.....

Terima kasih, sahabat ! Terima kasih sebab awak jadi kawan yang terbaik dalam hidup saya . Terima kasih untuk semuanya, untuk setiap kesalahan saya, kebimbangan untuk saya, terima kasih atas perhatian , nasihat, bimbingan n teguran yang awak bagi pada saya . Terima kasih lagi sebab awak selalu support saya, bagi semangat pada saya. Awak sentiasa ada saat saya perlukan seorang teman yang bernama sahabat !. Dan terima kasih jugak untuk masa yang telah awak habiskan bersama saya . 

Saya tahu saya tidak sempurna. Terima kasih kerana menerima saya sebagai sahabat awak dengan seadanya.
 
Terima kasih untuk semua kebaikan awak.
Terima kasih kerana jujur dengan saya.
Terima kasih kerana sentiasa menjaga hati saya.
Terima kasih kerana memahami saya.
Terima kasih kerana mempercayai saya.
Dan terima kasih kerana menjadi sahabat saya yang terbaik !

No comments:

Post a Comment